کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317868 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ورود رسمی دو برند ‏UTM‏ به بازار ایران

به گزارش سافت‌گذر به نقل از مجله شبکه؛ سمينار خبري محصولات جديد شرکت تجارت امن در دفتر اين شرکت با حضور نمايندگان اصحاب رسانه برگزار شد. در اين نشست که محمد مبصري، قائم‌مقام ارشد شرکت کامگارد و مديرعامل شرکت تجارت امن؛ اميرمحسن عابديني‌‌فر مدير محصول شرکت تجارت امن؛ شهرام آذرور، مدير شبکه فروش شرکت تجارت امن؛ هومن خوشوقتي، مدير فني شرکت تجارت امن به همراه مهندس صادقي مدير محصول شرکت داده پردازان دوران حضور داشتند؛ محصولات و برندهاي جديدي که شرکت کامگارد در منطقه خاورميانه عهده‌دار نمايندگي و توزيع آن‌ها شده است و به طبع آن در ايران توسط شرکت تجارت امن عرضه و پشتيباني مي‌شوند، معرفي شدند و سپس از طرح جديد اين شرکت براي همکاري با شرکت داده پردازان دوران جهت انجام پروژه‌هاي امنيتي مشترک و ارائه UTM‌هاي پرقدرت پرده‌برداري شد.
در ابتداي اين جلسه محمد مبصري تاريخچه‌اي از شرکت اسپکتروم در دنيا (کامگارد در خاورميانه) ارائه دادند و ساختار شرکت‌هاي تابعه اين شرکت و جايگاه هريک را تشريح نمودند. سپس شرکت تجارت امن به طور مختصر معرفي شد.
در ادامه اين سمينار اميرمحسن عابديني‌فر به تشريح محصولات کسپرسکي به خصوص مجموعه محصولات Open Space Security و Small Office Security شرکت کسپرسکي پرداختند و مزايا و ويژگي‌هاي اين محصول را برشمردند.
Open Space Security چهار راه‌کار را در اختيار کاربران و سازمان‌ها قرار مي‌دهد که امکان انتخاب يک يا چند راه‌کار به طور همزمان در شبکه براي ارتقاء امنيت و ايستگاه‌هاي کاري امکان‌پذير است. Small Office Security نيز اولين راه‌کار و محصول شرکت کسپرسکي براي شرکت‌هاي تجاري سطح کوچک و متوسط است که با استفاده از يک کنسول مديريتي بسيار قوي و پشتيباني از طيف وسيعي از ويژگي‌ها و امکانات مديران شبکه را قادر مي‌سازد شبکه‌هايي با 30 کاربر را به طور ساده مديريت کنند و روي هر کامپيوتر يک نسخه آنتي‌ويروس کسپرسکي را به طور سريع نصب و کنترل و مديريت نمايند.
بخش بعدي سمينار خبري شرکت تجارت امن که توسط شهرام آذرور ارائه شد به معرفي دستگاه‌هاي امنيتي UTM شرکت کلاويستر (Clavister) و گيت‌پروتکت (GateProtect) اختصاص داشت. کلاويستر برند جديدي است که در سبد محصولات شرکت کامگارد قرار گرفته است و براي اولين بار در ايران توسط شرکت تجارت امن معرفي و وارد خواهد شد. محصولات امنيتي به خصوص تجهيزات UTM اين شرکت سوئدي در دنيا معروف بوده و کشورهايي مانند چين و برزيل مصرف‌کننده اصلي آن‌ها هستند. محدوده محصولات اين شرکت بيشتر براي شبکه‌ها و سازمان‌هاي بزرگ و گسترده يا به اصطلاح Enterprise است. براي يک نمونه اين شرکت سريع‌ترين UTM جهان را با سرعت 560 گيگابيت بر ثانيه در اختيار دارد. شرکت تجارت امن تصميم داد به زودي با معرفي نماينده توزيع اين برند در ايران، محصولات کلاويستر را وارد بازار ايران نمايد.
UTMهاي شرکت گيت‌پروتکت که در يکي دو سال اخير بازمهندسي شده و در طراحي و ساختار جديدي وارد بازار شده‌اند، ديگر برندي است که از سوي شرکت کامگارد عرضه خواهند شد. محصولات جديد اين برند آلماني که قبلاً توسط شرکت ايدکو وارد بازار ايران شده بودند، داراي حداکثر مقياس‌پذيري، امنيت و کارايي طراحي و توليد شده‌اند و به کمک فناوري انحصاري eGUI استاندارد جديدي را در سيستم‌هاي امنيتي بنا نهاده‌اند. شرکت گيت‌پروتکت اخيراً گواهي ELA4+ را دريافت کرده است. شهرام آذرور از ورود محصولات جديد برند GFI نيز در اين سمينار خبر دارد.
در بخش ديگري از برنامه که توسط هومن خوشوقتي ارائه شد، مدرک امنيتي EC-Council که نمايندگي آن به تازگي توسط شرکت تجارت امن اخذ شده است معرفي و بررسي گرديد. اين مدرک دانش امنيتي را در يک سطح سراسري بدون وابستگي به سخت‌افزار يا نرم‌افزار خاصي به کاربران آموزش مي‌دهد. قرار است به‌زودي دوره‌هاي سطح CSCU اين مدرک در ايران برگزار شود.
در نهايت محصول جديد ديگري به نام FIXME STICK توسط هومن خوشوقتي معرفي شد که براي اولين بار در دنيا و بازار ايران عرضه خواهد شد. اين محصول که از درگاه USB استفاده مي‌کند از سه موتور آنتي‌ويروس در کنار سيستم‌عامل سفارشي‌شده لينوکس بهره مي‌گيرد و براي تعمير و پاک‌سازي سيستم‌عامل‌هاي آلوده کاربري دارد. کاربران با تهيه اين محصول مي‌توانند در هنگام آلوده شدن سيستم، ويروس را خارج از محيط سيستم‌عامل ويندوز ردگيري و نابود سازند و دوباره اقدام به بازيابي ويندوز نمايند.
انتهاي سمينار خبري شرکت تجارت امن پرسش و پاسخ‌هايي بود که از سوي خبرنگاران مطرح شد. يکي از مهم‌ترين پرسش‌هاي صورت گرفته پيرامون همکاري شرکت تجارت امن با شرکت داده پردازان دوران بود که مهندس صادقي در جواب گفتند دو شرکت مي‌خواهند با ايجاد لايه‌هاي مشترک ميان محصولات خود ضريب امنيت در شرکت‌ها را افزايش دهند و راه‌کارهاي کاملي مبتني بر محصولات داخلي و توليدي خود شرکت داده پردازان دوران و محصولات تحت حمايت شرکت تجارت امن به بازار ارائه دهند.  

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12274 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: shabakeh-mag.com تاریخ خبر: 1391/09/13 تعداد مشاهده: 2758
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر